Klachtenformulier

Klachtenprocedure

Wij willen ons werk graag goed en vakkundig uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Dit kunt u doen door het te melden aan de assistente aan de balie of telefonisch.  Ook kunt u een afspraak maken met degene die u behandeld heeft. Komt u er samen niet uit, en wilt u vervolgens een klacht indienen dan kunt u uw klacht per brief naar ons sturen of uw klacht per e-mail sturen via de optie ‘klachtenformulier’ op onze website. Dokter Buckley neemt na het lezen van uw klacht telefonisch contact met u op. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen één week in behandeling te nemen en binnen één maand af te ronden.

Als u vindt dat wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing van uw klacht zijn gekomen, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). 

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)

Postbus 8018

5061 KA Eindhoven

T:088-0229100 (maandag t/m donderdag tussen 9-17 uur)

 

 

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.