Klachtenformulier
Klachtenprocedure
Wij willen ons werk graag goed en vakkundig uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.
Dit kunt u doen door het te melden aan de assistente aan de balie of telefonisch. Ook kunt u een afspraak maken met degene die u behandeld heeft. Komt u er samen niet uit, en wilt u vervolgens een klacht indienen dan kunt u uw klacht per brief naar ons sturen of uw klacht per e-mail sturen via de optie ‘klachtenformulier’ op onze website. Dokter Buckley neemt na het lezen van uw klacht telefonisch contact met u op. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen één week in behandeling te nemen en binnen één maand af te ronden.
Als u vindt dat wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing van uw klacht zijn gekomen, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Postbus 8018
5061 KA Eindhoven
T:088-0229100 (maandag t/m donderdag tussen 9-17 uur)